Ved Aarhus Fodbolddommerklubs generalforsamling markerede vi vores medlemmer som har haft en særlig bevågenhed i 2021.

Vi startede med at mindes vores afdøde kollega og kammerat Hans Henrik Bøttger som døde i december 2021.
Du kan læse mindeord om Hans Henrik på DETTE LINK.

Herefter markerede vi vores 10 års jubilarer, på billedet er det Nils Heer og Christoffer Hedegaard, Søren K. Andersen havde også jubilæum men var ikke tilstede.

Vi fortsatte vores markering af vores 25 års jubilarer, på billedet herunder ser du Steen Brandt, Poul-Erik Kristensen og Lars Henrik Øster, Jens Maae havde også jubilæum men var ikke tilstede.

Herefter markerede vi vores 40 års jubilarer, på billedet herunder ser du, Mogens Hansen, Freddy Jensen og Peter Hammer, Mogens Bentzen havde også jubilæum men var ikke tilstede.

Det er ikke for at skamme jer ud, men vi troede vi har færdige med 40 års jubilarer, men næh nej, pludselig stod Kurt Okkerstrøm og Leon Petersen og påstod sig berettigede til 40 års nål. Men når man har taget dommerkort i 1982, så er man først berettiget til de 40 års jubilæum efter udgangen af 2022, og det vil sige jubilæum i 2023. Da bestyrelsen ikke havde de dokumenterede skrivelser med fik Kurt og Leon tildelt nål også.

En enkelt 50 års jubilar var der også, nemlig Knud Erik Nikolaisen, som ikke var tilstede (arkivbillede fundet).

Kammeratskabspokalen skulle også uddeles, og i år var det Emre Gülec som fik denne.

Årets sidste uddeling af hæder var årets talentpokal. På vegne af talent udvalget, overrakte Thomas Lang pokalen til Sigurd Per Christian Kilden…

Efter mange års utrættelig hjælp med at holde styr på foreningens materiel, lovbøger og diverse, har vores hidtidige materilelmand Sevan Melkovian, valgt at takke af. Foreningen kvitterede for indsatsen til Sevan og takkede for lang og tro tjeneste. Frenover er det Per Klüver som varetager dette hverv. Herunder et billede af Sevan.

Tillykke til alle.